Banánovo- Cícerové Sušienky...



Už dlhšie som sa chystala vyskúšať recept od Veroniky na jej cícerové sušienky s čokoládou. Keď som sa už k tomu ale konečne dostala, pohár od arašidového masla bol skôr prázdny ako plný. Banán sa však u nás doma nájde vždy, tak som si recept trošku upravila. A myslím, že to vôbec nedopadlo zle.

Recept:
2 hrnčeky uvareného cíceru
1 banán
1 hrsť nasekaných mandlí
1 vajce
1 - 2 ČL medu ( kto má rád sladšie, môže dať aj 3 ČL )
1 prášok do pečiva
2 hrste strúhaného kokosu
  • Uvarený cícer rozmixujeme a presypeme do misy.
  • Banán, vajíčko, med a mandle rozmixujeme a prilejeme k cíceru.
  • Primiešame kokos, prášok do pečiva a vymiešame hustejšie cesto, z ktorého rukou vytvarujeme malé guličky ( mne vyšlo asi 30 kusov ). Poukladáme ich na plech s papierom na pečenie a mierne rukou ( alebo vidličkou ) sploštíme. 
  • Pečieme v rúre rozohriatej na 180 stupňov, približne 15 minút, kým spodná strana cookies nezhnedne.
TIP: Aby boli sušienky ešte zaujímavejšie, môžete pridať na kúsky nasekanú kvalitnú čokoládu, sušené brusnice alebo iné sušené ovocie.



Kto by čakal klasické chrumkavé sušienky, bude asi sklamaný. Tieto sú jemné a skôr mäkšie, ale aj tak veľmi chutné.  Sú výborné s jogurtom a ovocím na raňajky, desiatu alebo olovrant, ale aj do krabičky do školy a práce.



4 komentárov:

  1. Ty vypadají tak roztomile, i s úpravou se skvěle povedly. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ty se opravdu povedly! A souhlasím, vypadají roztomile!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. bože, toto je úžasný recept! minule som ich robila podla Veroniky a neboli moc sladké, lebo ja nepoužívam arašidové maslo, no s týmto banánom to určite bude :) Ešte tam mám 1/2 balenia cíceru, takže cez víkend si ich urobím :) Inak možem sa opýtať, či tu máš možnosť pravidelných čitatelov? Lebo tu to okienko nevidím a rada by som sa pripojila, lebo máš úžasný blog plný inšpirujúcich receptov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si zlatá, ďakujem... :-) Len keď si zvyknutá na sladšie, pridaj ešte trošku medu, lebo ja veľmi nesladím... Hm, no to musím zistiť a vyriešiť to nejako :-D

      Odstrániť

 

About

... jednoducho o všetkom, čo ma baví...

Followers