Pieces ( z môjho stola )...

... čo viac dodať ;)...

 

  • Na  začiatok jednoznačne najlepšie raňajky ( ktoré tu naozaj nemôžu chýbať :) ) a najobľúbenejšia kombinácia - kakaová ovsená kaša, banán, mleté vlašské orechy, goji a chai latte
  • Falafel ( mimochodom podľa receptu od Veroniky, určite odporúčam :) )...
  • ...a na obed s kuskusom, cherry paradajkami a jogurtom...
  • Chia puding, keď si sem-tam spomeniem, že by bolo treba minúť chia semienka :)
  • Núdzový olovrant keď sa minú zásoby - mrkvový mug cake, cottage, škorica a orechy
  • OK, zima teda nebude, urobím si jar - žerucha...
  • ... a klíčiace mungo fazuľky ( v prvý deň )... 
  • ... zelený obed - šalát, baby špenát, mungo klíčky, žerucha, reďkovka, cesnakové tofu a focaccia s morskou soľou...

4 komentárov:

  1. to sú samé dobroty! A ešte k tomu ich dokážeš tak krásne zachytiť. Máš veľmi pekné fotky :) Ten falafel vyzerá dokonale, bohužial nemám taký ten mixér, čo by mi cícer pomixoval na drobno, inak by som si ho hneď urobila :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, potešila si ma :-) Ja som ten cícer tiež nemala rozmixovaný na úplne jemnú pastu, zostali v ňom malé kúsky, ale vôbec to nevadilo, takže vyskúšaj :-)

      Odstrániť

 

About

... jednoducho o všetkom, čo ma baví...

Followers