Obedové...


V posledných týždňoch moja lenivosť dosahuje vrchol ( si asi kompenzujem to neskutočne dlhé skúškové bez oficiálnych prázdnin :) ) a donútiť sa urobiť niečo produktívne, je priam nadľudský výkon. Takže ako lepšie využiť ušetrený voľný čas, než pozeraním seriálov, čítaním všetkých možných kníh, poletovaním po kuchyni, pečením, varením a fotením toho všetkého ( niekedy rozmýšľam, či toto nie je náhodou už nejaká diagnóza :) ). A keď už som sa dnes odhodlala presunúť všetky tie fotky do počítača, bola by škoda sa s niektorými nepodeliť ( lebo všetkých moje výtvory určite veľmi zaujímajú :) ). Takže dnes zopár obedových inšpirácií ( možno na pokračovanie :) )... 


  • špenátovo- syrovo- jogurtový celozrnný quiche
  • prvá zajačia krabica - pomazánka z tofu a riasy wakame a domáci jogurtový chlebík ( ak by niekto chcel, pridám recept ), pizza z cícerovej múky
  • moje nedeľné varenie - ,,Boeuf Bourguignon´´ ( hovädze na burgundský spôsob s červeným vínom ), citrónová panenka z daniela s mrkvou a polentou
  • mrkvovo- pohánkové placky, syrovátkový syr, šalát
  • rýchly obed za 5 minút ( nie, nepreháňam )- tymiánový kuskus s paradajkami, eggcheese a špenát 

10 komentárov:

  1. to sú samé dobroty ♥ úžasné máš fotky! :) Ten quiche vyzerá úžasne, najskôr som si myslela že je to pizza :) Podľa akého receptu si robila pizzu z cícerovej múky? Lebo som si ju kupila tiež za účelom urobiť si pizzu :) A dúfam, že ti čitatelia budú pribúdať, pretože máš nádherný blog!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ten recept na cesto je priamo originál od zajacov, tento- http://zajicivkrabici.blogspot.cz/2014/01/pizza-z-cizrnove-mouky.html ... len som dala na panvicu trošičku olivového oleja, aby sa to nelepilo a piekla som ju na veľmi slabom plameni... :)

      Odstrániť
  2. mňam!! Dokonalé fotky..vypadá to tak zdravě, svěže :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ach tolko jedla <333 Vyzerá to úžastne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné fotky!:)) Hrozně se mi líbí, jak to máš naaranžované.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ono to tak nejak potom lepšie chutí keď to aj dobre vyzerá ;-)

      Odstrániť
  5. Krása! Dostala jsem z toho až chuť na to hovězí a to hovězí nejím! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja normálne nie ( a odvtedy som ho už tiež nejedla ), ale chcelo to už nejakú zmenu...a sama som bola prekvapená aké to bolo chutné :)

      Odstrániť

 

About

... jednoducho o všetkom, čo ma baví...

Followers